Winterloop

52615283113_0306d458f9_6kKL.jpg

De Winterloop: De gezelligste loop van Heino is op zaterdag 6 januari 2024!

Het jaar 2023 zit er bijna op! Borreltje hier, oliebolletje daar. Kerstdiners en jaarwisseling. Wat is er dan mooier om 2024 fris te starten met deelname aan de gezellige Winterloop van vv Heino! Een mooie onderbreking tijdens de winterstop van het voetbalseizoen.

De Winterloop beleeft alweer haar 34e editie. De start is bij sportpark De Kampen en Fitclub Enjoy verzorgt de warming up. Ook is er dit jaar een leuke verloting en draait er een DJ!

Naast individuele lopers doen er aan de winterloop traditioneel veel voetbalteams van vv Heino mee. Maar ook andere teams zijn natuurlijk welkom.

Doe je dus mee voor de gezelligheid of ga je voor het parcoursrecord en de prijzen? Je bent van harte welkom!

Er is een kinderloop van 1 km voor kinderen t/m 9 jaar. Van 10 t/m 12 kun je meedoen aan de 2,5 km en daarboven kan ingeschreven worden voor de 5 en 10 km. Iedereen is welkom en samen maken we er een mooi en vooral gezellig evenement van!

Algemene informatieWinterloop_vvHeino_2024-05.jpg

De loop wordt gehouden op zaterdag 6 januari 2024 en er worden vier afstanden gelopen. De starttijden en deelnameprijzen individuele inschrijving zijn als volgt:

13.00 uur Warming up

13.10 uur 1 km t/m 9 jaar, inschrijfgeld € 2,00

13.25 uur 2.5 km t/m 12 jaar inschrijfgeld € 3,00

14.00 uur 5 km inschrijfgeld € 6,00

14.00 uur 10 km inschrijfgeld € 6,00

Inschrijven als individu is via voorinschrijving digitaal: www.mijninschrijving.nl
 Vanaf 12.00 uur kan jij je startnummer afhalen in de sportkantine.
Let op! Inschrijven kan dit jaar alleen digitaal.

Prijsuitreiking

De prijsuitreiking voor kinderen die deelnemen aan de 1 km en 2.5 km vindt direct plaats na de finish. De top drie krijgt een beker waarbij er voor de 1 km en 2,5 km een podium voor zowel de jongens als de meisjes zal zijn.

Voor de overige afstanden vindt de prijsuitreiking om 15.30 uur plaats in de sportkantine. Voor de 5 en 10 km: de 1e drie heren en de 1e drie dames ontvangen een leuke prijs, mede beschikbaar gesteld door een van onze sponsoren.

Extra prijzen bij verbetering parcoursrecord op de 2.5, 5 en 10 km van respectievelijk €10, €25 en €50.

Er worden extra prijzen verloot onder de deelnemers en met je team maak je ook kans op leuke prijzen!

Route

De routes zijn gelijk aan voorgaande jaar. Via onderstaande links zijn de routes te bekijken.

Route 5 en 10 km. Op de 10 km wordt 2 keer de route gelopen

Route 1 km

Route 2.5 km

Verbreek jij het parcourrecord?
De verschillende afstanden staat op volgende namen:

2,5 km: 9.45 Minke Nijhuis, Zwolle (2015).
5 km: 15.24 Ruud Boom, Nieuw Heeten (2012)
10 km: 31.50 Danny Koppelman, Hoge Hexel  (2023).

KUNNEN WIJ JOU OPSTELLEN?

... NIET ALS HARDLOPER, MAAR WEL OM MEE TE LOPEN IN DE ORGANISATIE VAN DE WINTERLOOP EN ZO JE CONDITIE OP PEIL TE HOUDEN, WE ZOEKEN NIEUWE 'WINTERLOPERS', JE BENT VAN HARTE WELKOM! Wat er allemaal bij komt kijken, stuur een  mail naar [email protected] en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Uitslag 34e editie van vv Heino Winterloop 6 januari 2024 klik hier

Bekijk de mooie foto's van Vincent Hartman, Ties van der Heide en Hans Spieker.

Uitslag 33e editie van vv Heino Winterloop 7 januari 2023 klik hier

Bekijk hier de foto's van Vincent Hartman
Bekijk hier de foto's van Ties van der Heide

Uitslag teamwedstrijd 5 km Van der Most-vv Heino winterloop van 4 januari 2020:

[table id=24 /]

Bekijk hier de foto's die Vincent Hartman weer van het evenement heeft gemaakt.

Uitslagen en foto's Winterloop 2018:

Uitslagen (via mijninschrijving.nl)

Foto's (Vera Roodvoets)

Foto's (Mariske van der Wall)

Foto's (Toly Schanssema)