Heino wint van Bataven

12 oktober 2021 19:45

Heino heeft ook zijn tweede thuiswedstrijd in de eerste klasse E in winst omgezet.

Het Gendtse Bataven, dat net als Heino 3 punten haalde uit de eerste twee wedstrijden, moest dus met lege handen naar huis na een wedstrijd zonder al te veel hoogtepunten. 0-0 was dus een logische ruststand. Tien minuten na rust wist Robin dan toch de 1-0 binnen te werken na geklungel in de defensie van De Bataven. In het resterende deel van de wedstrijd probeerden de gasten nog een gelijkmaker te forceren, maar de Heinose defensie stond als een huis. Met ruim vijf minuten blessuretijd was het in de slotfase nog even nagelbijten, maar toen waren de drie welkome punten toch binnen, waarmee Heino zich nestelt in de subtop van de eerste klasse E.

Heino 2 verloor zondagochtend na een enerverend duel met 4-3 van TVC '28 2, waarmee het de eerste nederlaag van het seizoen leidt.