Op naar de nacompetitie!

8 juni 2022 16:00

Komende zondag start voor Heino 1 de nacompetitie voor promotie naar de hoofdklasse. Lukt het de mannen van Martijn de Vogel dit toch al historische seizoen een dikke gouden rand te geven?

Door de overwinning op Winterswijk van afgelopen zondag eindigde Heino op de 2e plaats achter kampioen Rohda én veroverde het de derdeperiodetitel. Als hoogstgeklasseerde periodekampioen heeft de ploeg zich in een gunstige uitgangspositie voor de nacompetitie gemanoeuvreerd: de eerste ronde, die donderdag al gespeeld wordt, mag Heino overslaan en in de tweede ronde speelt Heino zeker een thuiswedstrijd. Heino speelt dan tegen de winnaar van de Tilburgse stadsderby Sarto - 't Zand, ploegen die respectievelijk als 6e en 7e eindigden in de eerste klasse B (district West 2). We weten inmiddels dat met steun van het Heinose publiek van alles mogelijk is, dus komt allen en help Heino op weg richting de hoofdklasse!

Mocht Heino zondag de tweede ronde winnen, dan staat op zondag 19 juni de derde ronde op het programma, waarna op 26 juni de eventuele finale gepland staat. Deze finale wordt dan op neutraal terrein gespeeld. Maar eerst komende zondag zien te winnen van onze Tilburgse tegenstander. De wedstrijd begint zoals altijd om 14 uur.