Halve finale nacompetitie

16 juni 2022 8:45

Na de 2-0 overwinning op Sarto afgelopen zondag kan Heino 1 zich opmaken voor de halve finale van de nacompetitie voor promotie naar de Hoofdklasse.

Aanstaand zondag komt RKSV Minor uit het Zuid-Limburgse Nuth naar Heino om te spelen voor een plek in de finale van de nacompetitie. Minor kwam dit seizoen uit in de Hoofdklasse B, waar het op de 14e en laatste plaats eindigde met 14 punten uit 26 wedstrijden. Na de winterstop verloor de ploeg vrijwel alle wedstrijden, hoewel Minor in de slotfase van de competitie zowaar nog twee wedstrijden wist te winnen. Om op de veilige 12e plaats te belanden was het echter bij lange na niet voldoende. Net als Heino was Minor in de eerste ronde vrij, waarna afgelopen zondag Wittenhorst in een enerverende wedstrijd na verlenging met 3-4 aan de kant werd gezet. Een gemiste penalty op 3-2 in de eerste helft van de verlenging kwam Wittenhorst zo duur te staan.

Heino is na de prima overwinning op Sarto, en de uitstekende resultaten van de laatste maanden, natuurlijk in de winning mood en dus heeft Heino alle kans om de finale van de nacompetitie te behalen. Daarvoor kunnen onze jongens natuurlijk wel alle steun van het Heinose publiek gebruiken! De wedstrijd begint zoals altijd om 14.00 uur. Let op: omdat op onze parkeerplaats het evenement Strijd van Salland bezig is zondag, willen we iedereen vragen zo veel mogelijk lopend of met de fiets te komen.