Op naar de finale!

23 juni 2022 15:15

Komende zondag speelt Heino 1 de finale van de nacompetitie!

De tegenstander is inmiddels bekend: het Amsterdamse AGB wist donderdag tijdens het restant van de halvefinalewedstrijd tegen Boshuizen uit Leiden de 1-2 voorsprong over de streep te trekken. Die wedstrijd werd bij die stand gestaakt in de 94e minuut. we spelen de finale bij Batavia '90 in Lelystad. We hebben 300 plaatsen beschikbaar in de supportersbussen; zo'n 250 tickets zijn al verkocht, dus als je nog mee wilt, koop dan snel je ticket via onze webshop! Natuurlijk kun je ook op eigen gelegenheid naar de wedstrijd komen; er wordt geen entree gevraagd. We komen natuurlijk wel allemaal in het groen💚!

De bussen vertrekken om 12.15 vanaf ons sportpark; vanaf 11.30 verzamelen we op de parkeerplaats en is er gelegenheid om te schminken en vv Heinomerchandise te kopen. Als we na de wedstrijd terugkomen in Heino is de kantine ook open. Bij winst natuurlijk om samen de promotie te vieren, maar ook als we zondag onverhoopt mochten verliezen is er genoeg om trots op te zijn en dus om samen een proosten op een prachtig seizoen! Voor de mensen die dan honger hebben verzorgt De Veldhoek het eten: voor slechts 2 muntjes koop je een lekker broodje beenham of hamburger! Hiervan is dan 1 munt voor De Veldhoek en 1 munt voor ons.

Wij hopen op een prachtig voetbalfeest komende zondag!