Heino verlengt contract met trainer Martijn de Vogel

6 december 2022 20:45

Het is een leuke vraag voor een voetbalquiz. Hoe lang was Guy Roux trainer van zijn grote liefde AJ Auxerre? Het antwoord: 43 jaar! Volgens Wikipedia althans. Een dergelijk dienstverband gaan vv Heino en oefenmeester Martijn de Vogel waarschijnlijk niet halen, maar ze zijn al een mooi eind op weg. De club, momenteel uitkomend in de vierde divisie, heeft namelijk bekend gemaakt het contract met een jaar te verlengen.

Voor vv Heino en Raaltenaar De Vogel is het seizoen 2023-2024 dan al het zevende seizoen op rij. Fantastisch nieuws natuurlijk, maar net zo belangrijk voor de huidige filosofie van de succesvolle dorpsclub is dat ook de rest van het technisch hart de vereniging trouw blijft. Dus ook assistent-trainer Wouter de Waal en trainer Noah Bruggeman (tweede team) blijven minimaal nog één seizoen in dienst. “Dit trio is afgelopen jaar voor het eerst in deze samenstelling actief en we zijn bijzonder tevreden."

Het afgelopen seizoen werd gekenmerkt doordat er na lange tijd weer een periodetitel behaald werd. Zo werd er in de nacompetitie alsnog om promotie gestreden. De eerste echte prijs werd beloond met de promotie naar de 4e divisie.

Ook het 2e team trakteerde zichzelf op een periodetitel en mocht in het lopende seizoen de degens kruisen met enkele eerste teams.

"De rek is er nog lang niet uit en de drie trainers hebben samen met ons de intentie uitgesproken nog meer energie te willen stoppen in de aansluiting van de jeugd bij de selectie”, aldus de  technische commissie van vv Heino.