Heino Sport januari 2023 is uit!

20 januari 2023 1:15

Voor je ligt het eerste clubblad van 2023 in een iets ander jasje, maar met de bekende items. Aandacht voor het nieuwsjaarswoord van de voorzitter, veel winteractiviteiten, de winterloop en ook gaan we een rondje langs de velden van de 4e divisie.

Heino Sport januari 2023

voorkant_2022-2023-52-2.JPG2022 is inmiddels achter de rug en 2023 grotendeels ligt voor ons. Na een welverdiende winterstop staan de eerste wedstrijden alweer op de planning; Heino hervat komende zondag het avontuur in de 4e divisie. Dat in de winterstop de tenues in de tas konden blijven zitten, wil echter niet zeggen dat het stil was bij vv Heino. Integendeel: tal van activiteiten, voor jong en oud, vonden de afgelopen weken plaats: van klaverjassen tot de Winterloop en van jeugdactiviteiten tot het futsaltoernooi en onze Winterborrel. In dit blad lees je daar veel meer over. Dennis proefde de sfeer als loper bij de Winterloop en Jessica is terug met haar rubriek Meer dan voetbal. Daarvoor ging zij op bezoek bij haar neef Dirk-Jan, die lang niet alleen voorzitter van de jeugdcommissie blijkt te zijn. Verder is er natuurlijk het gebruikelijke nieuws vanuit het bestuur en deelt ook de sponsorcommissie zijn recente activiteiten.

Tijdens de Winterborrel gaf Arjen een mooie toespraak, waarbij hij twee actieve vrijwilligers verraste door ze te benoemen tot lid van verdienste; als je deze gemist hebt, kun je hem in dit blad teruglezen.

Ten slotte duikt Timo in het Rondje langs de velden weer in de historie van enkele clubs in de 4e divisie A.

Wij wensen jullie veel leesplezier en natuurlijk een heel sportief 2023!

Redactie Heino Sport

Jessica-Dennis-Dorien-Timo