Op naar de Derby!

16 februari 2023 16:00

Zaterdag 25 februari staat de volgende editie van de Sallandse Derby op het programma. De wedstrijd wordt deze keer gespeeld in Raalte.

We hopen natuurlijk dat het weer een groot voetbalfeest wordt. Om ervoor te zorgen dat dat lukt, willen we iedereen, mede namens het bestuur van Rohda Raalte, de volgende punten onder de aandacht brengen.

Kom op de fiets

Mede door andere sportactiviteiten op sportpark Tijenraan is er beperkte parkeergelegenheid en wij vragen de supporters van beide verenigingen dan ook nadrukkelijk om zoveel mogelijk op de fiets te komen.

Parkeren (auto en bus)

Er kan uitsluitend geparkeerd worden op de grote parkeerplaats achter de tribune van Rohda Raalte. (na de rotonde direct rechts). Er zijn verkeersregelaars aanwezig.

Voorverkoop

Net als de voorgaande jaren kunnen kaartjes bij de Smulbaai, (Canadastraat 16, Heino) in de voorverkoop gekocht worden. Dit voorkomt lange wachtrijen bij de entree van Rohda Raalte. De kaartjes kosten € 5,- voor volwassenen en € 2,50 voor kinderen en 65+ers. De kaarten zijn vanaf vrijdagmiddag 17 februari te koop.

Kom je uit Raalte dan kan je zaterdagmiddag 25 februari tussen 15:00 en 16:00 uur kaartjes in het clubhuis van Rohda Raalte kopen.

Kassa

De kassa bij Rohda Raalte is om 18:00 open.

Bij de ingang zijn er twee stromen: één voor leden en voorverkooptickets en één voor mensen die nog geen kaartje hebben. Er kan gepind worden. Wil je contant betalen neem dan zo veel mogelijk gepast geld mee.

Rohda Raalte leden: neem je ledenpas of partnerpas mee.

Regels:

Natuurlijk hoort er bij een derby een aantal regels en we willen dan ook eenieder vragen om zich hieraan te houden om er weer een mooi Sallands Voetbalfeest van te maken, zodat het een reclame is voor de voetbalsport!

• Alcoholgebruik langs het veld of buiten het terras is niet toegestaan.
  • Zelf meegebrachte drank is niet toegestaan.
  • Het bestuur houdt zich het recht voor om mensen van het sportpark te verwijderen.
  • Volg de aanwijzingen van de veiligheidsdiensten (gele hesjes) en de omroepster op.
  • De linker (verre) sta-tribune is in principe bedoeld voor de supporters van v.v. Heino.
  • Vuurwerk is verboden!
    • Bij verdenking kan gecontroleerd worden en zaken eventueel ingenomen worden.
  • Sfeeracties kunnen aangemeld worden via de veiligheidscoördinator: 06 29504456.

Kantine

In verband met een sponsor- en vrienden van… evenement is de kantine vanaf 18:15 uur geopend voor publiek. Er zullen buiten verkooppunten ingericht worden. Muntenverkoop vindt plaats op meerdere punten. Betaal consumpties zo veel mogelijk met munten voor een snelle afhandeling.

KOMT ALLEN, wij wensen alle supporters veel sportief kijkplezier.

Bestuur vv Heino