Heino Sport juni is uit!

8 juli 2021 23:15

Heino Sport, het laatste sportbulletin van dit seizoen met o.a. een interview met Udo Oortwijn over dat er meer is dan voetbal. Het bestuur heeft kort nieuws en de sponsorcommissie wijst op de mogelijkheden die vv Heino biedt voor sponsoren.

Heino Sport, sportbulletin juni is uit, met een interview met Udo Oortwijn over er is meer dan voetbal... Het bestuur heeft kort nieuws en verder een verslag van het voetbalfestijn en een sfeerimpressie van foto's van de vrijwilligersborrel.

Heb je een mooi verhaal, laat het ons gerust weten, stuur een mail naar [email protected]. De volgende deadline is 29 september.

Veel leesplezier en een hele fijne zomer.

Redactie Heino Sport
Jessica, Gudy, Dorien en Timo.

voorkant_2020-2021-HeinoSport_50-4.JPG

Lees meer over: