vv Heino 1 (zon) - VOC

vv Heino 1 (zon) - VOC

Komende zondag speelt Heino 1 de laatste wedstrijd van dit debuutseizoen in de 4e divisie. Het Rotterdamse VOC komt op bezoek in Heino.

Heino is al een aantal weken veilig en lag op koers voor de 3e periode, maar door nederlagen tegen Be Quick en HBS is de kans daarop ook verkeken. Ook VOC streed lange tijd om de nacompetitie te ontlopen, maar ook de Rotterdammers zijn sinds vorige week definitief veilig. Behalve de eer en de 10e plaats op de ranglijst staat er voor beide ploegen dus niet veel meer op het spel deze wedstrijd, hoewel het natuurlijk prachtig zou zijn als Heino dit seizoen in de 4e divisie, en zeker de zeer succesvolle tweede seizoenshelft, in stijl kan afsluiten. De laatste nederlaag van VOC dateert alweer van 11 maart (2-1 tegen Alphense Boys); daarna won de ploeg van Rohda (3-2) en SJC (2-1) en speelde de ploeg maar liefst 5 keer gelijk, zowel tegen degradatiekandidaten Alcides, De Zouaven en Velsen als tegen kampioenskandidaat RKAVV vorige week. De meest bekende naam in de selectie van VOC is oud-prof Thomas Verhaar, maar die is ook assistent-trainer bij Excelsior. Spits Thomas Zeller is met 15 doelpunten de afmaker van de ploeg, terwijl de 41-jarige Juanito Sequeira (oud-prof bij Excelsior, Dordrecht en Helmond Sport (en een jaartje bij Achilles '29)) de vormgever is. De wedstrijd in Rotterdam eindigde op een koude decemberzaterdag in 1-1 door doelpunten in de 1e helft van Jesse Kruiper en Thomas Zeller.

Voor sommige spelers is het (voorlopig) hun laatste wedstrijd en ook een aantal stafleden neemt afscheid; van hen nemen we na de wedstrijd afscheid. Na de wedstrijd is er live muziek m.m.v. een zeer bekende artiest, dus reden genoeg om naar het sportpark te komen en samen dit unieke voetbalseizoen af te sluiten. Graag tot zondag!💚⚽

Maandag speelt Heino 3 zijn laatste wedstrijd, zij gaan op bezoek bij ABS 2. Zaterdag sluiten vooral de jongere jeugdteams hun seizoen af.

Kleedkamer

Wordt gespeeld op veld

veld 1

Wedstrijd-nummer