Sponsorevenement Sallandse Derby!

13 oktober 2021 19:15

Op 23 oktober staat De Sallandse Derby op het programma! Een bijzondere wedstrijd na een even zo goed bijzonder jaar. We zijn enorm blij dat we weer kunnen voetballen en samen van het voetbal gaan genieten!

De wedstrijd tegen Rohda 1 is er één die gekenmerkt wordt door strijd en verbroedering. Daarom organiseren we samen met Rohda ook dit jaar weer een gezellig businessevent voorafgaand aan de wedstrijd van vv Heino 1 - Rohda 1. Onder genot van een hapje, drankje en een goed gesprek samen voorbereiden op de derby.

Aanmelden voor dit bijzondere evenement kan via de uitnodiging die u hiervoor heeft gekregen. Uitnodiging gemist? Doen dan snel een berichtje naar [email protected].

We kijken er naar uit om samen weer te genieten van onze mooie vereniging!