Sponsoren opgelet! Wie wordt de nieuwe Heino Master?

12 maart 2022 20:15

De golfsport wordt steeds populairder bij het grote publiek. Op dit moment zijn er zeker 120 (oud) Heinoërs te vinden die genieten van de sport. Al meer dan een decennium strijden deze golfers om het prestigieuze jasje tijdens de jaarlijkse 'Heino Masters', het officiële Heinose golfkampioenschap.

Samen met de organisatie van de Heino Masters biedt de sponsorcommissie u de gelegenheid om kennis te maken met deze fantastische en uitdagende sport. De clinic zal georganiseerd worden op 'De Zwolsche'. Golfclub Zwolle biedt leuke clinics aan voor iedereen die geïnteresseerd is in de sport. Ervaring met de sport is hierbij niet nodig. Onder begeleiding van een golfprofessional maak je kennis met alle facetten van het golfspel (putten, chippen, bunkerspel en afslaan). Het materiaal wordt door de golfclub zelf verzorgd waardoor het een laagdrempelige manier is om eens een balletje te slaan en te zien of de sport wat voor jou is. Het enige wat je hoeft mee te nemen is wat balgevoel. Opgeven kan bij de sponsorcommissie via [email protected].

Golfclinic vv Heino.jpeg