Wedstrijdsecretariaat

Senioren
De wedstrijdsecretaris voor de senioren (mannen en vrouwen) is Jan van Hittersum.
Hij is bereikbaar op 06-12076012 of via email: [email protected].

De wedstrijdsecretaris voor de jeugd is Maikel Schotman.
Hij is bereikbaar op 06-12327672 of via e-mail: [email protected] of [email protected].

Functie
De wedstrijdsecretaris is een belangrijke schakel tussen de vereniging en de KNVB en draagt mede zorg voor een goede wedstrijdplanning en competitie-indeling.

Wedstrijdplanning
Naar aanleiding van de mogelijkheden van de vereniging (teams en beschikbare capaciteit) én de competitie-indeling maakt de KNVB een wedstrijdplanning. Daar dienen de teams zich aan te houden. In uitzonderlijke gevallen kan er van afgeweken worden, maar nooit zonder instemming van de tegenstander en toestemming van de KNVB. Leiders kunnen dus niet zelf de aanvangstijd regelen. Noodzakelijke wensen tot wijzigingen moeten gemeld worden bij de desbetreffende wedstrijdsecretaris.

Oefenwedstrijd
Oefenwedstrijden kunnen niet zomaar gepland worden, maar moeten worden geregeld via de desbetreffende wedstrijdsecretaris.