Vrienden van vv Heino

Welkom bij de Vrienden van vv Heino

Doel
Ondersteunen van de voetbalvereniging Heino in al haar geledingen (jeugd en senioren, prestatie en recreatie, organisatie en accommodatie, etc) door extra opbrengsten te genereren, die het mogelijk maken bijzondere wensen en investeringen uit te voeren.  Als nevendoel staan gezellige en/of interessante activiteiten voor en door Vrienden hoog op de ranglijst.

Leden
Iedereen die de voetbalvereniging Heino een warm hart toedraagt. De ledenwerving richt zich dus zowel op bestaande leden en donateurs, als op oud-leden en niet-leden.

Jaarlijkse bijdrage
De jaarlijkse bijdrage van de leden bedraagt â‚ € 55,-

Besteding opbrengst
Van de jaarlijkse opbrengst wordt €35 per Vriend besteed aan de doelstelling van de vriendenclub. In de jaarlijkse “Vriendenvergadering” bepalen de leden gezamenlijk voor welke bijzondere wens de opbrengst wordt gebruikt. De  leden mogen het geld uitsluitend toewijzen aan een of meerdere doelen, die nadrukkelijk door het hoofdbestuur van de voetbalvereniging Heino als zodanig zijn aangewezen. Het is mogelijk dat de leden besluiten de jaarlijkse opbrengst enkele jaren op te sparen zodat in éénmaal een grote(re) bijdrage aan de vereniging kan worden verstrekt voor een specifiek doel.

Er wordt jaarlijks â‚ € 5,– per vriend beschikbaar gesteld aan maatschappelijke activiteiten

Voordelen lidmaatschap
Naast het feit dat elk lid van de “Vrienden van vv Heino” bijdraagt aan het versterken van de kracht van vv Heino, kent het lidmaatschap nog andere voordelen:

*Meebeslissen over besteding opbrengst tijdens de jaarlijkse “Vriendenvergadering”

*Gratis toegang tot wedstrijden Heino 1

*Enkele speciale activiteiten per jaar, zoals gezellige bijeenkomsten rond een of meerdere wedstrijden van het eerste elftal en/of een feestelijke “Vriendenvergadering”.

Aanvullend, niet concurrerend!
De oprichting van de Vrienden Voetbal Heino is nadrukkelijk bedoeld als aanvulling op reeds bestaande activiteiten binnen de voetbalvereniging Heino en niet als concurrerende activiteit.

Zin om mee te doen? Meld je dan bij een van onderstaande personen:

Bestuur Vrienden van vv Heino

Wim Oud Ammerveld, 0572-392412