Drie punten tegen concurrent Buitenpost

23 april 15:00  Heino 1 heeft de thuiswedstrijd tegen Buitenpost met 2-0 gewonnen.meer »

Jesper Schokker speelt zijn 400e wedstrijd in Heino 1

21 april 14:00  Voor aanvang vaag de wedstrijd tegen Buitenpost is Jesper Schokker gehuldigd voor zijn 400e wedstrijd in Heino 1.meer »

Zondag thuis tegen Buitenpost

18 april 13:45  Heino 1 speelt zondag thuis tegen Buitenpost.meer »

Gelijkspel tegen AZSV

16 april 12:30  Heino 1 heeft de thuiswedstrijd tegen AZSV met 2-2 gelijkgespeeld.meer »

Heino Sport april 2024 is uit!

11 april 11:45  Na weken van regen, wind en kou konden we afgelopen weekend de korte broeken weer uit de kast halen en dus is het hoog tijd voor de lente-editie van Heino Sport. Jessica is weer op pad geweest om allerlei mensen te spreken. meer »

Zaterdag thuis tegen AZSV

11 april 11:45  Zaterdag speelt Heino 1 thuis tegen AZSV.meer »

Ga naar archief