Nieuws KC

HUIS-EN GEDRAGSREGELS OVER ALCOHOL IN ONZE KANTINE

1. De openingstijden van de sportkantine vv Heino zijn:
      • Donderdagavond van 19.30 tot 24.00 uur
      • Zaterdag en zondag van 08.00 tot 18.00 uur.

1. Overeenkomstig de drank en horecavergunning van vv Heino mag er alcohol worden geschonken in de kantine op:
      • Donderdagavond van 19.30 tot 24.00 uur
      • Zaterdag van 15.00 tot 18.00 uur
      • Zondag van 12.00 tot 18.00 uur
      • Op feesten en evenementen van de vereniging volgens gemeentelijke vergunning.

1. Koop en consumptie van alcoholhoudende dranken is alleen toegestaan aan personen vanaf 18 jaar.

1. Het is niet toegestaan zelf meegebrachte alcoholhoudende dranken te gebruiken in de kantine, kleedkamers of elders op het terrein van de vereniging.

1. Het is niet toegestaan om in de kantine gekochte alcoholhoudende drank buiten te nuttigen.

1. Er wordt geen alcohol geschonken aan jeugdleiders en trainers tijdens het uitoefenen van hun functie. Dit geldt ook voor bestuursleden, sportparkdiensten, kantinediensten en andere vrijwilligers die hun taak uitoefenen.

1. Prijsacties die de consumptie van alcoholhoudende drank stimuleren worden niet toegestaan in de kantine. Te denken hierbij valt aan: happy hours, meters bier en rondje van de zaak.

1. Vanuit het streven naar alcoholmatiging wordt het gebruik van alcoholvrije drank gepromoot.

1. Personen die agressie of ander normafwijkend gedrag vertonen worden door de dienstdoende kantinemedewerkers, sportparkdiensten of bestuursleden uit onze kantine verwijderd.

1. In situaties waar de huisregels niet in voorzien, geld overleg met het bestuur en kunnen extra regels of maatregelen worden toegepast.

Besluit bestuur 2015/herzien augustus 2023
nix18-03.png