Nieuws SC

7 tegen 7  45+ voetbal

Bij de vv Heino kan men op verschillende manieren voetballen. Zowel dames en heren. Ieder op zijn of haar niveau laten voetballen is wel de basis. De heren senioren spelen op zondag hun wedstrijden, en de dames kunnen op zaterdag of zondag voetballen. Voor de 45+ senioren is er ook de mogelijkheid om te voetballen met aangepaste spelregels en met regelmatig toernooien met teams uit de regio. Ook kan men met leeftijdsgenoten (35+) op donderdagavond gezamenlijk trainen zonder competitieverplichtingen.

Walking Football: doe mee!

Walking Football is nu ook te vinden op de velden van vv Heino. Een voetbalvorm bedoeld voor de wat oudere voetballiefhebbers, waarbij het voetbaltempo op wandelniveau is. Hardlopen is dus ook niet toegestaan. Na een warming-up komen de spieren een beetje los en wordt er een partijspel gespeeld.

Een kleine groep is gestart en kan nog versterking gebruiken, dus we hopen dat er meer mensen zijn die dit willen proberen. Je hoeft nog geen lid te zijn om mee te doen. Misschien ken je iemand die het ook wel wil proberen, maar twijfelt of het iets voor hem is. Kom samen naar het sportpark en ervaar dat voetbal op dit niveau ook leuk kan zijn!

Voor meer informatie over Walking Football:

Alfred Kiekebosch 06-55743421 of Jan Spijkerman 06-27833827

Natuurlijk zijn wij steeds op zoek naar vrijwilligers die de vereniging willen helpen. Als je de vereniging zou willen steunen als vrijwilliger, meldt je dan bij ons. Samen kunnen we dan zoeken naar een leuke invulling.

Seniorencommissie vv Heino.