Webshop vv Heino

Dronefoto's van je huis

€ 30,00

Wil jij ook dronefoto's van je huis? Dit kan nu door Mart Gombert gedaan worden. Leuk voor jezelf maar ook om kado te geven. Je krijgt de foto's digitaal. De opbrengst gaat volledig naar vvHeino.

Kadopakket sjaal, muts en paraplu

€ 23,50

Leuk cadeau idee nodig?! Zwarte muts met vv Heino op de voorkant, een vv Heino-sjaal voorzien van logo en een mooie vv Heino paraplu in onze clubkleuren met logo.

Kadopakket sjaal en muts

€ 15,00

Leuk cadeau nodig? Zwarte muts met vv Heino op de voorkant en een vv Heino-sjaal voorzien van ons mooie logo.

vv Heino Paraplu

€ 10,00

vv Heino paraplu in de kleur groen/wit en voorzien van vv Heino logo.

vv Heino Sjaal

€ 10,00

vv Heino-sjaal met ons clublogo aan het uiteinde. De kleur van deze sjaal is groen-wit-zwart. Een mooie sjaal met waarbij het logo van vv Heino met trots wordt gedragen.

vv Heino Muts

€ 6,00

Zwarte vv Heino muts met de tekst vv Heino in het wit op de voorkant.

6 vv Heino koffiekopjes met logo

€ 10,00

Om het 'kantinegevoel' in huis te halen hebben we een set van 6 vv Heino koffiekopjes samengesteld. De Kopjes zijn voorzien van logo's

Jubileumboek vv Heino 50 jaar

€ 15,00

We kunnen het ons haast niet voorstellen, maar wellicht is het je ontgaan. Voetbalvereniging Heino bestond in 2019 precies 50 jaar en dat is onder andere gevierd met een prachtig jubileumboek. Zoek je dus nog een bijzonder en betaalbaar cadeau voor Sinterklaas of Kerst, dan kun je stoppen met de zoektocht. Het is een prachtig uitgevoerd boek in een bijzonder formaat met duizenden foto’s, onvergetelijke verhalen en legendarische anekdotes.

Wit korte voetbalbroek

€ 2,50

Z.g.a.n. witte voetbalbroek van Hummel. Zolang de voorraad strekt, op = op.

Voetbalsokken groen

€ 2,50

Z.g.a.n. voetbalsokken. Zolang de voorraad strekt, op = op.

4 vv Heino koffiekopjes

€ 8,00

Om het 'kantinegevoel' in huis te halen hebben we een set van 4 vv Heino koffiekopjes samengesteld. De Kopjes zijn voorzien van het oude en nieuwe vv Heino logo.