Samenstelling Bestuur

Het bestuur van vv Heino

Het algemeen bestuur bestaat volledig bezet uit 11 personen. Deze 11 personen worden gevormd door een dagelijks bestuur van 4 personen (voorzitter, penningmeester, secretaris en PR) aangevuld met de voorzitters van de commissies.

Je wordt via de algemene ledenvergadering gekozen om zitting te nemen in het bestuur. Deze periode duurt minimaal 3 jaar. Daarna volgen periodes van 3 jaar, waarin je je wel of niet herkiesbaar kunt stellen.

Meer informatie over het lidmaatschap van de club, bevoegdheid van het bestuur, regelgeving binnen de club staan geregeld in de statuten van de vereniging. Deze statuten zijn notarieel vastgelegd.
Detailinformatie van de club kan geregeld worden in het huishoudelijk reglement.

Christel Schutte (secretaris), Joey Lute (penningmeester), Arjen Stegeman (voorzitter), Remco Kemerink (technische commissie)
Peter Telgenkamp (kantinecommissie), Timo Bomhof (PR), Diane Eilander (evenementencommissie)
Bram Vervloet (sponsorcommissie), Jan Pekkeriet (seniorencommissie) en Dirk Jan Slotman (jeugdcommissie)