Heino Sport april 2024 is uit!

11 april 2024 11:45

Na weken van regen, wind en kou konden we afgelopen weekend de korte broeken weer uit de kast halen en dus is het hoog tijd voor de lente-editie van Heino Sport. Jessica is weer op pad geweest om allerlei mensen te spreken. Zo zat ze met Arjen en Bram om tafel om de laatste ontwikkelingen vanuit het bestuur te bespreken en ging ze in gesprek met de heren van de Vrienden van vv Heino én de organisatie van het Gait Groot Beumertoernooi.
Als klap op de vuurpijl had ze een uitgebreid gesprek met onze nieuwe kantinebeheerders. Wie dat zijn en wat ze doen lees je verderop in dit blad. Dennis dacht met weemoed terug aan zijn ‘legendarische wedstrijd’: de bekerfinale PEC – Ajax, deze week precies 10 jaar geleden. Jasper schetst een mooi portret van een van de beste transfers buiten de lijnen die vv Heino de laatste jaren gedaan heeft: Tonnie Vos. Timo neemt ons weer mee in de 3e etappe van het Rondje langs de Velden en bespreekt een aantal tegenstanders van Heino 1, waaronder het roemruchte Quick ’20 uit Oldenzaal.
Ten slotte geeft Dirk-Jan Slotman nog de laatste ontwikkelingen in het jeugdvoetbal weer.

Wij wensen je zoals altijd veel leesplezier!
Dorien, Jessica, Jasper, Dennis en Timo

voorkant_2023-2024-53-3.JPG