Hoe gaan we samen voor de winst?

Sponsoring bij vv Heino betekent gaan voor de win-win en samen kansen benutten! Ons verenigingsmotto is we zijn meer dan voetbal alleen’  en we benadrukken hiermee dat we een goed verenigingsleven nastreven waarin iedereen zich welkom voelt. Als sponsor maakt u dit mogelijk! We denken daarom graag met u mee om samen een winnend team te vormen! Een greep uit onze mogelijkheden:

1. Sportpark

Op diverse plekken op het sportpark bieden wij de mogelijkheid voor reclameborden en -doeken. Zo kunt u op het hoofdveld op een toonaangevende plaats werken aan uw naamsbekendheid.

2. Digitale reclame

Ook bieden we diverse digitale plaatsen waar u uw naam kan tonen. Uw bedrijf op onze website digitaal in beeld onder het meest bezochte item ‘programma’ zaterdag of zondag of op de schermen in de volle kantine.

3. Teamsponsoring

Met een groot aantal jeugd- en seniorenteams heeft u de mogelijkheid om ook diverse teams te sponsoren. Leiders en spelers nemen uw naam mee de regio in.

Onze mogelijkheden

sponsorpakket_voorkant-02.png