Leuke acties vanuit de sponsoren voor leden

Binnen de vereniging hebben wij altijd de insteek dat wij elkaar verder zullen moeten helpen en ondersteunen waar nodig. Zo hebben wij met verschillende sponsoren meerdere Win-Win situaties opgesteld voor leden van vv Heino. Zo kan je op vertoon van je vv Heino ledenpas meedoen met de volgende acties.

Onderstaand vind je de aangeboden acties vanuit de sponsoren.

Neppelenbroek_autos.JPG

XC40 in de verhuur!

2022: Sinds augustus jl. hebben wij een elektrische Volvo XC40 in de verhuur. Leden van vv Heino kunnen deze tegen een aantrekkelijk tarief huren, neem contact met ons op of stuur een mail [email protected]

Logo_Bandencentrum_Heino.png Toon je ledenpas bij Bandencentrum Heino!

vv Heino en Bandencentrum Heino slaan de handen in één voor een mooie win-win actie! Als je als lid een set banden wisselt of koopt, steunt Bandencentrum de club met een financiële bijdrage! Dit enkel op vertoon van de ledenpas (toegangsbewijs vv Heino 1).