Heino wint eerste bekerwedstrijd

5 september 2021 19:45

Heino is met een goed resultaat begonnen aan het bekertoernooi.

Heino boekte een 2-0 overwinning op Hulzense Boys, dat uitkomt in de 2e klasse op zaterdag. Al vroeg in de wedstrijd wist Nick Bisselink de 1-0 op het scorebord te zetten. Daarna ontspon zich een gelijkopgaande strijd; gescoord werd er de eerste helft evenwel niet meer.
In de tweede helft probeerde Hulzense Boys de gelijkmaker te forceren, maar het wist de Heinose defensie niet echt in verlegenheid te brengen. Ook Heino was in balbezit niet altijd even nauwkeurig, maar toch wist het een aantal keer gevaarlijk te worden in de omschakeling. Uit een van deze situaties speelde Jesper Schokker zich knap vrij; zijn schot werd geblokt, maar in de rebound wist Jesse Kruiper toch de 2-0 te scoren. Zo kon Heino de wedstrijd vrij eenvoudig uitspelen. Komende zondag staat er een uitwedstrijd tegen het Haaksbergse Bon Boys op het programma. De wedstrijd begint om 14.00 uur.