Heino verliest van Bon Boys

13 september 2021 21:00

Heino heeft bekerwinst tegen Hulzense Boys geen goed vervolg weten te geven.

In Haaksbergen ontspon zich een gelijkopgaande wedstrijd, waarin geen van beide ploegen echt te overhand had. Na ruim een kwartier spelen ontstond er een scrimmage voor het Heinose doel, maar met wat fortuin bleef het 0-0. Wat later kreeg ook Heino een kans, maar Nick Bisselink kwam wat kracht te kort om tot scoren te komen. In de tegenaanval wist Bon Boys wél te scoren, maar deze treffer werd afgekeurd wegens buitenspel. In de slotfase van de eerste helft werd Heino nog enkele keren gevaarlijk, maar gescoord werd er niet.
Heino wisselde in de rust driemaal, maar het was Bon Boys dat na enkele minuten de score opende. Een snelle counter werd goed uitgespeeld. In het verdere verloop van de wedstrijd was Heino op zoek naar de gelijkmaker, maar veel grote kansen leverde dat niet op, terwijl Bon Boys in de tegenaanval wél gevaarlijk wist te worden. Goals vielen er echter niet meer, waardoor Heino met een 1-0 nederlaag terug naar huis moest.
Doordat Hulzense Boys met ruime cijfers van ATC wist te winnen, hebben alle ploegen nu 3 punten in deze spannende poule. Komende zondag speelt Heino thuis tegen ATC om een plek in de volgende ronde veilig te stellen. De wedstrijd begint om 14.00 uur.