Dit weekend gaan we weer van start!

27 januari 2022 14:45

Na de aangekondigde versoepelingen van afgelopen dinsdag mogen heel wat teams dit weekend weer aan de bak!

Dat betekent dus eindelijk weer leven op ons sportpark. JO19-1, JO17-1 en Vr1 spelen zaterdag nog oefenwedstrijden, maar voor de meeste teams begint dan de voorjaarscompetitie alweer. Ook zondag staat er voor H4 t/m H12 en 35+ weer een competitiewedstrijd op het programma. Om 10 uur zijn er thuiswedstrijden voor H4, tegen De Zweef 3, en H5, tegen Rohda 4, met oude bekenden als Tom Vastenavond en Peter Marissink. Om 12 uur speelt H10 tegen SDOL 5. Ook publiek is weer toegestaan, dus wees welkom op ons mooie sportpark!

Ook de kantine is weer open; op zaterdag en zondag volgens de regulieren openingstijden. Helaas is de kantine op donderdagavond nog even gesloten in verband met de verplichte sluitingstijd van 22 uur. Het maximum aantal gasten dat we in de kantine kunnen ontvangen is beperkt in verband met de verplichte zitplaatsen en 1,5 meter afstand. De kantine is daarop ingericht. Afhaal is wel mogelijk. Voor meer informatie, zie ons coronaprotocol
Ten slotte willen we iedereen vragen om zich aan de regels te houden en de aanwijzingen van het barpersoneel, de sportparkdiensten en de aanwezige bestuursleden op te volgen. Zo kunnen we elkaar blijven ontmoeten bij vv Heino!

Hopelijk tot snel op ons sportpark!

Bestuur vv Heino