Zaterdag streekderby tegen Dalfsen

17 februari 2022 14:30

Nadat de competitieherstart van H1 afgelopen weekend nog werd afgelast, gaat het komend weekend weer echt beginnen voor de mannen van Martijn de Vogel, en wel met een mooi affiche: de streekderby in en tegen Dalfsen!

De Dalfsenaren staan momenteel op de 11e plaats met 7 punten uit 9 wedstrijden en voelen de hete adem van de onderste ploegen in de nek. Heino heeft na 8 wedstrijden al 13 punten, waarmee het, na een sterke seizoensstart, in de middenmoot staat. Niets is echter zeker in deze 1e klasse E, dus zal Heino vol aan de bak moeten tegen Dalfsen.

De wedstrijd zal op zaterdag gespeeld worden. Aanvang van de wedstrijd is 17.00 uur op Sportpark Gerner in Dalfsen. Alle steun is natuurlijk van harte welkom!

Ook verder hebben we weer een mooi gevuld voetbalweekend. H2 gaat zondagmorgen op bezoek bij DCS in Zevenaar, terwijl H3 thuis de derby tegen Rohda 3 speelt. Ook H6, H9, H12, Vr1 en 35+ spelen een thuiswedstrijd.
Vrijdagavond speelt JO19-1 om 19.45 een thuiswedstrijd tegen ONS Sneek. Zaterdag zijn er thuiswedstrijden voor onder andere JO15-1, JO13-1 en MO17-1. Kortom: er is weer genoeg te beleven bij vv Heino komend weekend!
Bron: svdalfsen.nl