Heino speelt gelijk tegen Dalfsen

20 februari 2022 21:15

Heino 1 heeft zaterdagmiddag de derby tegen sv Dalfsen niet weten te winnen. De wedstrijd eindigde zoals hij begon: 0-0.

Op het kunstgras in Dalfsen was het Heino dat de eerste helft het initiatief in handen had, zonder dat het grote kansen opleverde. Alleen Stan Heetkamp schoot net naast en Rick Vreeswijk kon alleen richting het Dalfser doel, maar helaas kwam de keeper als winnaar uit de strijd. De tweede helft was er veel strijd, maar weinig goed voetbal te zien. De thuisploeg kreeg nog een flinke kans, maar ook die werd niet benut, waardoor 0-0 een logische eindstand was. Heino schiet met het ene puntje niet veel op, terwijl voor Dalfsen ieder punt welkom is in de strijd om lijfsbehoud.

Volgende week nieuwe kansen voor Heino 1. Dan staat de eerste thuiswedstrijd na de herstart op het programma; het Apeldoornse Columbia is dan de tegenstander.