Nieuwe (vrijwilligers)jassen

3 maart 2022 9:45

vv Heino heeft nieuwe vrijwilligersjassen uitgezocht voor de vereniging, een heren- en een damesmodel.

Elke vrijwilliger kan tegen een borgsom van € 20,00 een jas ontvangen. Elke jas krijgt een uniek nummer en is hierdoor persoonsgebonden.

Stop je aan het eind van het seizoen als vrijwilliger, dan wordt de jas ingeleverd en de borgsom wordt aan je teruggestort.

EEN TIJDELIJKE ACTIE TOT EN MET 9 MAART VOOR ALLE VRIJWILLIGERS en LEDEN:

Elke vrijwilliger en elk lid krijgt tijdelijk de mogelijkheid om voor een speciale prijs van € 50,00 een eigen jas aan te schaffen (normale prijs € 60,00).

Wij willen iedereen heel graag de mogelijkheid bieden om vooraf de jassen even te passen. De jassen kunnen gepast en tegelijkertijd besteld worden in de kantine op:

• Woensdag 2 maart van 18:30-20:30
  • Donderdag 3 maart van 18:30-20:30
  • Zaterdag 5 maart van 8:30-11:30
  • Donderdag 10 maart 18:30-20:30
Bestel je een jas, dan vragen we ook gelijk de betaling te voldoen, dit kan contant of per pin.
De verwachte levering is maart 2022.

We hebben ook een beperkte voorraad thermoshirts op de vereniging.
Thermoshirts zijn te bestellen via Saskia Maatman of Yvonne Tuten.  Prijs 24,00.

Met vriendelijk groet,

mede namens het bestuur van vv Heino

Yvonne Tuten en Saskia Maatman

IMG-20220303-WA0003.jpgIMG-20220303-WA0004.jpg