Heino 1 wint ook van Stevo

18 april 2022 19:30

Heino 1 heeft zaterdagavond wederom een overwinning geboekt. Stevo werd met 3-0 verslagen.

Heino begon goed aan de wedstrijd en drong Stevo terug op de eigen helft. Dit leverde ook al wel wat kansen op, maar nog geen doelpunten. Ook Stevo probeerde er af en toe gevaarlijk uit te komen, maar Kevin hoefde als keeper niet echt in actie te komen. Na een halfuur was het dan raak voor Heino. Een mooie voorzet van Marius werd knap binnengeschoten door Stan. Hiermee was de ruststand ook bereikt.
In de tweede helft kwam Stevo sterk uit de startblokken en dat leverde een aantal gevaarlijke aanvallen op. Heino was toe aan een doelpunt om de druk van Stevo te breken en net op dat moment werd Jesse knap vrijgespeeld door Kay; oog in oog met de keeper hield Jesse het hoofd koel en hij zette de 2-0 op het scorebord. Toen kort daarop Sten een goede voorzet binnen kon koppen, was het verzet van Stevo gebroken en kon Heino de wedstrijd simpel uitspelen.
Met deze overwinning blijft Heino volop in de race voor de 2e plek!