Lintje voor ons lid van verdienste Egbert Bomhof

26 april 2022 20:00

Dinsdagmorgen is ons lid van verdienste Egbert Bomhof door burgemeester Martijn Dadema benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau. Hij kreeg zijn onderscheiding onder andere voor al het werk dat hij bij vv Heino gedaan heeft.

Egbert heeft zich gedurende bijna 30 jaar op allerlei vlakken ingezet voor onze club: van jeugdleider/-trainer tot wedstrijdsecretaris en accommodatieplanning en van het opzetten van de voetbalschool en het pompcuptoernooi tot het coördineren van de jeugdscheidrechters.

Daarnaast zet hij zich al jarenlang belangeloos in voor zwembad De Tippe, als kassamedewerker, vrijwilligersplanner en chef van de groenploeg, en heeft hij een aantal jaren op een of twee ochtenden als gastheer in de horeca van het Dorpshuus gestaan. Hij verzorgt ook iedere woensdag namens de Stichting Evenmens het vervoer van een jongen met syndroom van Down van en naar Dedemsvaart. Ten slotte heeft hij jarenlang uit eigen beweging pleegzorg gegeven aan een jongen uit Heino. Een dik verdiende onderscheiding dus voor Egbert!

Wij feliciteren Egbert en zijn vrouw Ursula van harte met deze mooie waardering voor al het werk dat hij voor de Heinose samenleving heeft gedaan!

WhatsApp_Image_2022-04-26_at_11.36.19_AM.jpeg

WhatsApp_Image_2022-04-26_at_2.08.33_PM.jpeg