Zondag thuis tegen Bemmel

29 april 2022 19:30

Komende zondag speelt Heino 1 thuis tegen Bemmel; een cruciale wedstrijd in de strijd om plek 2.

Bemmel staat momenteel op die tweede plaats, met 3 punten voorsprong op Heino. Als Heino wint, ligt deze strijd dus weer helemaal open; daarnaast worden dan de ploegen die onder Heino staan op afstand gehouden. Bemmel is met een sterke serie bezig: de laatste 4 wedstrijden werden in winst omgezet (zij het soms met de nodige moeite). Daarnaast zijn de Betuwenaren met 47 treffers de meest productieve ploeg in de 1e klasse E, met de ervaren Ricky Houterman als meest opvallende man. De heenwedstrijd in Bemmel won Heino, na een krankzinnige slotfase, met 2-4. Kort voor het einde van de officiële speeltijd dacht Bemmel met de 2-1 de winnende treffer te maken, maar door goals van Jesper, Jesse en Kevin in blessuretijd ging Heino alsnog met de drie punten aan de haal.

Met de steun van het Heinose publiek moet het mogelijk zijn om nogmaals van Bemmel te winnen - en daarmee met een goed gevoel richting de derby tegen Rohda te gaan. Na afloop van de wedstrijd is het tijd voor weer een editie van Battle of the Teams. Heino 8 verzorgt dan de nodige gezelligheid met als thema 'Ibierza'. Alle reden dus om zondagmiddag naar ons sportpark te komen!

Heino 2 speelt vrijdagavond al de uitwedstrijd tegen RKZVC in Zieuwent, terwijl Heino 3 zondag op bezoek gaat bij Albatross 2 in Ugchelen. JO19-1 en JO17-1 zijn vrij en Vr1 gaan zaterdagmiddag naar Vriezenveen om te spelen tegen DETO.