Op naar de Derby!

21 september 2022 19:00

Komende zaterdag staat de Sallandse Derby weer op het programma, voor het eerst op landelijk amateurniveau in de 4e divisie!

De start van Heino in de 4e divisie is met 1 punt uit 4 duels nog niet helemaal wat we gehoopt hadden, maar de verschillen zijn niet groot, dus de eerste driepunter kan niet lang uitblijven. Ook bij Rohda vallen de resultaten wat tegen, en we zijn natuurlijk de fantastische derby's met twee keer winst van het vorige seizoen niet vergeten, dus is deze Derby het uitgelezen moment om de eerste overwinning binnen te slepen!
De steun van het groen-wit-zwarte legioen is daarbij natuurlijk onontbeerlijk, dus kom zaterdag weer massaal naar ons gezellige sportpark. De wedstrijd begint, zoals we inmiddels gewend zijn bij de Derby, om 19.00 uur.

Een paar aandachtspunten om de wedstrijd in goede banen te laten verlopen:
  • Er is geen voorverkoop, kaarten zijn verkrijgbaar aan de kassa à 5 euro. Jeugd t/m 12 jaar en 65+ betalen 2,50 euro.
  • Leden hebben op vertoon van hun entreeticket (verstuurd via e-mail) uiteraard gratis toegang.
  • De kassa is open om 18.00 uur.
  • Om 17.00 uur begint in de kantine een businessevent voor de sponsoren van beide teams. De kantine gaat voor bezoekers om 18.15 uur.
  • Consumptie van alcohol is alleen toegestaan op het terras en in de kantine, dus niet langs de lijn.
  • Er kan alleen met munten betaald worden. Er zijn meerdere plekken waar muntverkoop plaatsvindt.
  • Vuurwerk is zoals altijd verboden!

Wij hopen op een vol groengekleurd sportpark, een mooie en sportieve wedstrijd en natuurlijk de drie punten! Na afloop van de wedstrijd hebben we nog muzikale omlijsting geregeld voor een gezellige derde helft met elkaar, dus genoeg reden om te komen. Tot zaterdag!

Bestuur vv Heino