Jeugdopleiding vv Heino start samenwerking met VTON

7 december 2022 13:45

Om de trainingen voor onze jeugdleden nog beter en leuker te maken, is vv Heino de samenwerking met VTON aangegaan.

De bloktraining voor onze jeugd O8 t/m O12 kennen we alweer een aantal jaren. Vanuit deze bloktraining en is de gedachte “Train de Trainer” ontstaan. We zijn nu toe aan de volgende stap en zijn blij dat we de samenwerking met VTON  kunnen aankondigen.

Met VTON geven we verdere invulling aan “Train de Trainer”. Op deze manier kunnen we al onze jeugdteams voorzien van passende oefenstof per leeftijdscategorie. Ook voor de trainers met minder ervaring is VTON een goede tool om met plezier training te geven aan onze jeugdleden.

We hopen hiermee zowel voor spelers als trainers een tool te bieden die de spelvreugde ten goede komt. Zie voor meer informatie www.vton.nl.