vv Heino gaat samenwerking aan met PEC Zwolle

4 oktober 2023 10:45

Met ingang van dit seizoen is vv Heino officieel partnervereniging van PEC Zwolle.

Zondag 24 September wat het zover. Voorafgaand aan de wedstrijd PEC – AZ hebben we de samenwerking formeel bekrachtigd met de ondertekening van het convenant. We zijn nu een van de 34 amateurclubs die het convenant met PEC hebben ondertekend.

Wat spreken we nu eigenlijk af in zo’n convenant?

Samenwerken en verbinding in de breedste zin van het woord, zowel met PEC maar ook middels thema-avonden waar clubs bij elkaar worden gebracht en van elkaar kunnen leren. De thema-avond XXL is hier een voorbeeld van. Op deze avond komen er verschillende onderwerpen aan bod waar we op in kunnen schrijven, bijvoorbeeld onze jeugdtrainers die het veld op gaan met jeugdtrainers van PEC of de hoofdtrainers die met de technische staf van PEC bij elkaar komen. En zo schuift onze voorzitter met collegavoorzitters aan bij Xander Czailkowski waar verschillende vraagstukken worden behandeld. De eerste informatieavond zit er inmiddels op; een delegatie van onze jeugdtrainers is bijgepraat door de videoanalist van PEC waar de nieuwste ontwikkelingen zijn besproken. De volgende thema-avonden gaan we nu plannen waarbij jeugdtrainers van PEC aan gaan sluiten om ons te helpen en hiermee onze jeugdtrainers op een laagdrempelige manier handvatten te bieden.

Als onderdeel van het convenant was ook een afvaardiging van O13-1 en O13-2 ballenjongen en bij opkomst de vlaggendrager rondom de wedstrijd PEC – AZ . Met prachtig weer kon deze middag niet meer kapot en hebben ze er met elkaar van genoten.convenantpec.jpeg

Een afvaardiging van vv Heino, bestaande uit Jan Meijerman, Bram Vervloet, Remco Kemerink, Mark Bruggink en Raymond Pot samen met Mark de Haan en Martijn Hollewand bij de ondertekening van het convenant.