Heino Sport oktober 2023 is uit!

20 oktober 2023 19:30

Beste lezers,

voorkant_2023-2024-53-1.JPGNa een lange, warme zomer is de herfst inmiddels duidelijk ingetreden. De competities zijn een aantal wedstrijden onderweg en de herfstvakantie staat voor de deur, dus hoog tijd voor de eerste editie van Heino Sport van het seizoen 2023/2024. Jessica is weer op pad geweest om in gesprek te gaan met Rob de Haan en ze heeft kennis gemaakt met de nieuwe leden van de medische staf van vv Heino. Jasper stelt een van de aanwinsten van Heino 1, Stijn Kogelman aan jullie voor en daarnaast doet hij verslag van de EHBO- en AED-cursus die door Martijn Geertsma van Ajoeto is aangeboden. Dennis heeft een ode aan de jeugdtrainers en -leiders geschreven en Timo heeft, met de nieuwe indeling van Heino 1, weer meer dan voldoende stof voor het traditionele Rondje langs de velden. Verder zijn er natuurlijk de vaste bijdragen van Arjen vanuit het bestuur en van Dirk-Jan vanuit de jeugdcommissie. Kortom: genoeg te lezen tijdens de koude, natte en winderige herfstdagen die voor ons liggen.

Wij wensen jullie veel leesplezier!

Dorien, Jasper, Dennis, Jessica en Timo