Lotenverkoop

30 november 2023 12:15

Zondag 10 december is om 16.30u de trekking van de loterij 2023.

Ook dit jaar zijn er wederom mooie prijzen te winnen, zie hiervoor de loten. Een paar weken geleden hebben de leiders van alle elftallen de loten ontvangen. Met de opbrengst van deze loterij kan vv Heino de accomodatie onderhouden. We gaan ervan uit dat iedereen  zijn of haar loten allemaal verkoopt om zo de club te ondersteunen.  De loten dienen uiterlijk 6 december te worden ingeleverd bij Benny Vloedgraven aan de Prins Bernhardstraat 59. Mocht iemand nog vragen hebben, dan is hij bereikbaar op 0652008556.