Heino Sport December 2023 is uit!

21 december 2023 22:15

Na weken van aanhoudende regen en zelfs de eerste sneeuwoverlast, voor sommige teams resulterende in een de facto herfststop, hangen de lichtjes inmiddels alweer een tijdje in aan de gevels en zijn de pepernoten in de schappen van onze grootgrutters vervanger voor diverse kransjes en sterren. Kortom: we zijn al een eind op weg in de adventperiode en kerstmis staat voor de deur.

voorkant_2023-2024-53-2.JPGDe redactie van Heino Sport heeft de laatste tijd niet stilgezeten en dus ligt er weer
een boordevolle december editie voor je neus (of waarschijnlijker: op het scherm).
Jessica heeft, uit voorzorg zónder fiets Loesje, een bezoek gebracht aan Diane Eilander,
die onlangs afscheid nam als voorzitter van de evenementencommissie. Gelukkig staat
er in de persoon van Mart Gombert ook al een opvolger klaar en ook die werd door Jessica
met een bezoekje vereerd.
Verder heeft Dennis op geheel eigen wijze zijn licht laten schijnen over de diverse ergernissen die hij op en rond het voetbalveld ondervindt en is Jasper in gesprek geweest met Bram Vervloet, die met enkele anderen het zaalvoetbal op vrijdagavond weer van wat nieuwe energie wil voorzien.
Ook heeft Jasper aandacht voor het nieuwe calamiteitenprotocol, dat ingezet wordt als er bij wedstrijden van onze teams vervelende incidenten gebeuren. En dan zijn er natuurlijk de vaste rubrieken als Van de bestuurstafel van Arjen en het Rondje langs de velden van Timo. Een speciale vermelding verdient nog Harry Bouwhuis, die als enthousiast Walking Footballspeler een mooie bijdrage leverde aan dit nummer van Heino Sport. Genoeg leesvoer dus voor de komende periode.
Gelukkig kunnen we elkaar ondanks dat het voetbal tijdelijk stilligt toch nog ontmoeten de komende tijd: zo is de klaverjascompetitie weer van start gegaan (met in de eerste kaartmiddag maar liefst 26 deelnemers!) en kan er tussen Kerst en Oud en Nieuw weer als vanouds in de zaal gevoetbald worden.
Verder staan nog de Winterloop op 6 januari en de Nieuwjaarsborrel op 13 januari op het programma; daarna kunnen we ons weer richten op ons belangrijkste bezigheid, want vanaf 20 januari staan de eerste competitiewedstrijden alweer op het programma.

Maar nu eerst maar even lekker met de benen omhoog en genieten van de mooie dingen. Wij wensen iedereen een heel fijn Kerstfeest en het beste voor 2024!

Dorien, Dennis, Jessica, Jasper en Timo