25 februari de ultieme race experience, geef je snel op!

Geef je op voor een mooie sponsordeal voor leden van vv Heino met Racesquare Zwolle. In een Race Experience van een uur race je een geheel Formule 1 weekend! Dat houdt in: oefenen in de vrije training, je snelste ronde neerzetten in kwalificatie en laten zien hoe snel je bent in de race.

Vanuit de evenementencommissie organiseren wij zondag 25 februari de mogelijkheid om als vv Heino lid tegen
een kleine vergoeding een uur lang te racen in een F1 simulator bij Racesquare in Zwolle.

Wij vragen een bedrag van €15,- p.p., je kunt dan een uur lang racen. Het volledige bedrag komt ten goede van de vereniging. Dit is een sponsordeal tussen Racesquare en v.v. Heino.

Er zijn per uur 40 simulatoren voor ons gereserveerd en we hebben drie settings:
16.00 - 17.00
17.00 - 18.00
18.00 - 19.00

Normaliter kost het €25,- per uur, wij kunnen het dus aanbieden voor €15,- per uur.

Via deze link kun je inschrijven, een open inschrijving per tijdsblok, waar dus een max van 40 personen aan zit per blok.
In totaal kunnen er dus 3 x 40 personen deelnemen aan deze actie.

De_ultieme_race_experience-flyer-kl.jpg