Op naar de Sallandse Derby!

31 januari 2024 22:00

Komende zaterdag speelt Heino in Raalte de Sallandse Derby!

Natuurlijk kunnen onze mannen de steun van de Heinose fans weer heel goed gebruiken, dus we roepen iedereen op om zaterdag naar Raalte te komen. Om deze wedstrijd weer tot een mooi Sallands voetbalfeest te maken, vraagt Rohda echter wel de aandacht voor een aantal zaken.

• Kom zo veel mogelijk op de fiets. De handbalsters van Kwiek spelen tegelijktijd ook een thuiswedstrijd, dus het wordt extra druk op de parkeerplaatsen.
  • De kassa is om 18.00 uur open. De voorverkoop bij de Smulbaai is inmiddels al gestart, dus wil je niet in de rij komen te staan, haal dan vast je kaartje.
  • Alcoholgebruik langs het veld of buiten het afgezette terras is niet toegestaan.
  • Zelf meegebrachte drank is niet toegestaan.
  • Volg de aanwijzingen van de veiligheidsdiensten (gele hesjes) en de omroepster op.
  •  De linker (verre) staantribune is bedoeld voor de supporters van vv Heino.
  • Vuurwerk is verboden! Bij verdenking controleren wordt er gecontroleerd.
  • Het bestuur van Rohda behoudt zich het recht voor om mensen van het sportpark te verwijderen.
  • In verband met een gezamenlijk business-event is de kantine om 18.15 uur geopend voor publiek.

Als iedereen zich aan deze aanwijzingen houdt, kan het weer een mooie voetbalzaterdag worden!

NB: voor de mensen die van zins zijn voor de afterparty het centrum van Raalte te bezoeken: bij café De Gouverneur is het dragen van clublogo's komende zaterdag verboden.