Businessevent Sallandse Derby

19 april 2022 21:00

Op 7 mei staat de Sallandse Derby op het programma! Een altijd bijzondere wedstrijd en zeker na de historische 3-1 overwinning thuis op Rohda.

De Sallandse Derby is een wedstrijd die gekenmerkt wordt door strijd en verbroedering. Daarom organiseren we traditiegetrouw samen met Rohda ook dit jaar weer een gezellig businessevent voorafgaand aan de wedstrijd. Onder genot van een hapje, drankje en een goed gesprek, samen met de sponsoren en vrienden van Rohda voorbereiden op de derby.

Om 16:30 vertrekken we met SallandTours vanaf ons sportpark naar Rohda. Het buffet wordt om 17:00 geopend en om 18:15 gaan de deuren voor het publiek open. Om 19:00 wordt de wedstrijd afgetrapt en na het eindsignaal is er nog een DJ in de kantine van Rohda. De bus zal rond 22:00 weer teruggaan naar Heino.

Voor sponsoren en vrienden van vv Heino is deelname aan dit evenement, vervoer en buffet geheel gratis (maximaal 2 personen per sponsor). Daarnaast ontvangt iedere gast gratis entree op het sportpark en twee consumptiemunten.

Gezien de beschikbare ruimte is opgave noodzakelijk. Je kunt je opgeven per mail onder vermelding van het aantal aanwezigen en deelname bij [email protected]. Wacht niet te lang, want vol = vol!