Heino Sport zomereditie 2023 is uit!

20 juli 2023 22:00

Wat later dan gebruikelijk, de zomereditie van ons clubblad Heino Sport. In deze editie nemen we je mee terug naar de promotiewedstrijd van vrouwen 1, de familiedag, op bezoek bij Aleid, D-kamp en zo nog veel meer.

Heino Sport zomereditie 2023

Beste lezers,voorkant_2022-2023-52-4.JPG

Wat later dan gebruikelijk, maar voor je ligt dan toch nog de zomereditie van ons clubblad Heino Sport. De zomer is al volop aan de gang en heel Europa zucht onder tropische temperaturen, maar hier in Nederland is het nog prima uit te houden. vv Heino heeft de laatste tijd niet stilgezeten: vrouwen 1 was in de nacompetitie dicht bij promotie, de herenselectieteams hebben de eerste trainingsperiode er alweer opzitten en we hebben het seizoen afgesloten met een heerlijke Familiedag. Jessica maakte een mooie reportage van deze geslaagde dag en Vincent Hartman maakte  prachtige foto’s. Verder zoals gebruikelijk het nieuws van de bestuurstafel en de jeugdcommissie en een sfeerverslag van het schoolvoetbaltoernooi door Dennis. JO11-1 ging een weekend naar Duitsland voor de Büllecup, Christel brengt verslag uit van dit prachtige weekend en Jordy brengt ons op de hoogte van het reilen en zeilen bij het D-weekend. Ten slotte is Jessica in het kader van Meer dan voetbal… op bezoek geweest bij kersvers Lid in de Orde van Oranje Nassau Aleid Mulder. Kortom: genoeg leesvoer voor de komende vakantieperiode. Wij wensen iedereen een hele fijne vakantie; voordat we het weten zien we elkaar weer terug op ons mooie sportpark!

Dorien, Jessica, Dennis, Jasper en Timo